Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Ahad, 12 September 2010

Hansard Parlimen - Benarkah Ahli Parlimen dan ADUN di Jerantut Tidak Bersuara di Parlimen dan DUN ?

Saya telah meneliti beberapa hansard parlimen sejak beberapa tahun dahulu dan yang merunsingkan saya ialah bila saya semak hansard-hansard tersebut tidak terdapat cadangan-casdangan yang bernas keluar dari setiap ahli parlimen jerantut dari zaman dahulu hingga ahli parlimen sekarang untuk membangunkan jerantut ini . kalau saya silap minta maaf ye . Harap blogger-blogger diluar sana yang mempunyai connection yang rapat dengan ahli parlimen dapat menyemak hansard-hansard yang dikeluarkan oleh parlimen . Jadi betulkah semua Ahli Parlimen P81 selama ini tdak pro pembangunan Jerantut ?

Ada satu hansard yang saya jumpa ialah berkaitan dengan IKBN tsapi bukan hansard ahli parlimen jerantut tapi hansard dari tak silap saya dari kementerian Sumber Manusia atau Kementerian Belia berkaitan dengan projek IKBN yang telah diluluskan diJerantut pada tahun 2002 tapi saya dengar projek itu sekarang telah di hijack oleh parlimen mentakab/temerloh

Saya tidak dapat menyelidik hansard-hansard yang dikeluarkan oleh DUN Pahang dan tidak dapat menilai prestasi ADUN ketika di DUN Pahang

Tiada ulasan: