Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Ahad, 30 Januari 2011

DUN Tenang dan Parlimen Jerantut - Datuk Najib Tengok La Kami Juga

Hari ini rakyat di Tenang mula keluar mengundi . Apa persamaan DUN Tenang dan Parlimen Jerantut . Komposisi DUN Tenang dan Parlimen Jerantut hampir sama Disini ada kampung tradisional , disini ada Felda , Jerantut lebih mundur dari Tenang . Datuk Najib sanggup turun ke Tenang untuk bantu kempen di DUN Tenang . Sebab apa Datuk Najib sanggup turun ke Tenang ? Walau Datuk Najib sibuk hari-hari tapi Datuk Najib sanggup luangkan juga masa untuk sehari berada di DUN Tenang . Datuk Najib sanggup juga luangkan masa ke Sarawak . Sebab apa ? Sebabnya akan ada piliharaya kat sana . 

Datuk Najib ini orang Pahang . Nak tanya Datuk Najib bila Datuk Najib kali terakhir melawat ke Kampung Pulau Tawar ? Bila Datuk najib kali terakhir melawat Kampung Mat Daling . Bila kali terakhir Datuk Najib melawat kampung Ulu Cheka . Datuk Najib tahu tak kat mana letakknya Felda Sungai Tekam Utara ? Datuk Najib tahu tak kat mana letaknya kampung Sempadan ?

Masa Datuk Najib jadi menteri besar pahang dulu pernah tak Datuk Najib melawat kampung Kuala Mai ? Pernah tak Datuk Najib melawat Kampung Pisang , Kg Merting ? Pernah ke ? Memang kami kat sini tahu kapasiti tenaga yang ada pada Datuk Najib , kaki dan tangan nya hanya ada dua amat terbatas .

Tapi apa yang kami nak sangat ialah tolonglah beri perhatian khusus kepada Jerantut untuk program-program RMK dibawah Datuk Najib ini  . Dalam program-program ETP Datuk Najib ini . Pembangunan infra masih menjadi agenda utama di Jerantut ini . Tolonglah lengkap kemudahan inra kat Jerantut ini . Ulu Tembeling memerlukan jalanraya . JALANRAYA !!!!! .memerlukan sumber air berih . AIR BERSIH!!!! 

Tiada ulasan: