Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Jumaat, 16 Disember 2011

Doa PM Najib ketika di Raudhah

Gambar dirakamkan di raudhah masjid nabawi . Agaknya apalah yang didoakan oleh PM Najib yer . Mungkin antara doanya ialah supaya BN menang besar dalam PRU13 nanti . Kat belakang tu kak Mah , agak2lah ada tak PM Najib doakan supaya Rosmah terbuka hati nak tutup rambutnya tu supaya tak nampak aurat . Agak2lah Menteri . Apa pulak lah  yang didoakan oleh Kak Mah . mungkin doanya moga-moga Abnag Najib terus jadi PM lepas PRU 13 nanti . Agak2nyalah ada tak mereka berdua ni doakan supaya rakyat malaysia sihat sejahtera  dan hidup harmoni . Kalau nak tahu kena tanya Kak Mah dan PM Najiblah . Agaknya ada tak semasa kat Raudhah tu PM najib teringat kepada Tengku Lan kat Jerantut ni. Ada tak PM Najib teringat kepada Wan Amizan dan Dr Shukri ? Entahlah atau mungkin dia ada teringatkan Anwar ke Lim Kit Siang ke Nik Aziz ke ? Apa pulak doa kita dan mereka semua itu .

Tapi bagi pihak p81 doakan semoga Kak Mah dan PM Najib sihat walafiat dan jangan tinggalkan solat 5 waktu , jauhi rasuah dan hasad dengki Amin .

Tiada ulasan: