Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Isnin, 27 Disember 2010

Bakal Menteri Besar Baru Pahang

Tahniah YB Dato' Haji Sharkar bin Haji Samsudin  kerana masih mendapat kepercayaan PM kita untuk kekal di jawatan Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pahang dalam rombakan oleh PM hari ini . Dengan pengekalan jawatan ini maka harapan Jerantut untuk ADUNnya di lantik sebagai Menteri Besar selepas PRU-13 nanti semakin pudar. Nampaknya jerit pekik beberapa blogger Jerantut mempromosi calon dari Jerantut sebagai MB tidak dipandang langsung oleh PM kita .

5 ulasan:

Wan Zamzuri Wan Hasenan berkata...

Salam Parlimen81,
Tunggu WZWH api dan bakar YBM Tengku Azlan. Bila WZWH enjut nanti baru Ku Lan aggresif. Buat masa ni Ku Lan "malu-malu". Kena WZWH juga letup semangat Ku Lan.

Tanpa Nama berkata...

Salam.Ku Lan dah lama dah sebagai ahli parlimen.Pagilah dia berehat pulak. bagilah orang lain'

dobit127 berkata...

Salam..

Rasanya rmai sudah tahu dan sedia maklum tentang Bakal MB baru ni. Persoalan sekarng bagaimana MB sekarang membuat percaturan demi survival politik. Adakah jalan yang akan dipilih sama seperti MB sebelumnya dahulu. Ataupun berpatah arang... Agak2nya apa ye.

Budak Ceneh berkata...

cakap wzwh tak pernah rendah, dia fikir dia siapa? porah!

Tanpa Nama berkata...

hahaha! pencacai penjilat bontot dompok, hehe