Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Selasa, 19 Julai 2011

Tengku Lan . Janganlah Berundur Lagi ! (undurlah cepat undurlah cepat)

Semalam P81 mengulas berita dari Sinar Harian Pahang mengenai kesediaan Tengku Lan (klik sini) . Dalam ulasan pendek semalam p81 secara agak terangan tidak berapa yakin tentang hasrat Tengku lan untuk berundur dan p81 merasakan bahawa Tengku lan hanya ingin menguji kesetiaan para pimpinan peringkat tertinggi UMNO Jerantut terhadapnya sahaja . Hari ini dalam Sinar Harian di peringkat nasional pula terpampang sudah berita-berita yang sudah dapat diagak oleh p81 iaitu akan ada kepimpinan peringkat tertinggi yang melaungkan supaya Tengku Lan tidak berhenti . Ternyata dugaan p81 benar belaka iaitu ada unsur-unsur tarik tali didalam kenyataan Tengku Lan semalam .

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Maklumat terbaru : tengku lan sedang menunggu signal dari kepimpinan tertinggi UMNO negeri dan pusat untuk mengundurkan diri dari bertanding parlimen jerantut dlm pru13 nanti . Tengku Lan dijangka bertanding di DUN Tahan dan dilantik sebagai menteri besar pahang selepas pru13 nanti mengantikan dato nan jika BN menang . Jika umno kalah dijangkakan Tuan Ibrahim Tuan Man akan dilantik sebagai Menteri Besar Pahang yg baru selepas pru13 nanti. Sementara itu Dr Shukri dan Wan Amizan akan digugurkan dan diganti dengan muka baru. Diberitakan juga mantan ketua wanita iaitu Nazilah akan kembali bertanding menentang ketua wanita sekarang dlm pemilihan umno akan dtg. Sementara itu Tg Lan terus akan kekal sebagai Ketua Bahagian sementara Timbalan serta Ketua Pemuda akan diisi oleh muka baru .