Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Isnin, 1 Januari 2018

Pemuda dan Puteri Jerantut Berdiri Teguh Bersama Ketua Bahagian

Pemuda dan Puteri UMNO Jerantut terus berdiri teguh bersama Ketua Bahagian UMNO Jerantut . Pemuda dan Puteri terus menyokong aktiviti aktiviti bersama YB Dato' Ahmad Nazlan . Aktiviti kemasyarakatan adalah penting demi mengekalkan kepimpinan UMNO di Jerantut. Kesatuan Pemuda dan Puteri dalam menyokong program Ketua Bahagian juga penting dalam mengukuhkan UMNO Jerantut. Semoga tidak ada lagi pihak2 yg cuba untuk merosakkan perpaduan UMNO Jerantut sekarang yg diketuai oleh YB Dato Ahmad Nazlan .

Kepimpinan yg ditonjolkan oleh YB Ahmad Nazlan sekarang bukan sahaja mendapat response yg sangat baik dari rakyat tetapi juga digeruni oleh pihak parti pembangkang utama di Jerantut.

Kemesraan YB Ahli Parlimen Jerantut sekarang ini amat berbeza dengan ahli parlimen sebelum ini . Rakyat kini terasa AP begitu dekat dengan mereka . AP sentiasa ada bersama mereka .

Pembangkang terpaksa bekerja lebih keras lagi dalam PRU14 nanti dengan prestasi yg ditunjukkan oleh AP sekarang ini sambil berharapkan UMNO tidak mencalonkan semula AP sekarang dalam PRU14 nanti.



Tiada ulasan: