Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Isnin, 2 Oktober 2017

4 Tahun Dah Berlalu. Masa Untuk Membentangkan KPI Masing2 .

4 tahun dah berlalu . Tinggal lagi kurang dari 6 bulan utk PRU14 . Kini adalah masa untuk Ahli Parlimen Jerantut . Adun Damak , Adun Tahan dan Adun Pulau Tawar utk membentangkan KPI masing2 yg telah didendangkan sebelum PRU13 dulu . Janji2 yg telah di lafazkan kepada pengundi dalam PRU13 dulu perlulah dibentangkan progresnya .

Apa yang dah siap . Apa yang sedang berjalan. Apa yang tidak berjaya dilaksanakan  . Kenapa lambat disiapkan . Kenapa tidak dilaksanakan . Apa kekangan kekangan yg melambatkan perlaksanaan.

Rakyat kena tahu . Rakyat bukan setakat kena tahu tapi menjadi hak rakyat untuk tahu. Mereka memilih tuan berdasarkan janji2 tuan . Bukan main senyap jer. Bentangkan KPI masing2 secara profesional.

Rakyat pun kenalah ambil tahu prestasi wakil yang dipilih dalam PRU13 dulu.... Bukan main angguk angguk iling iling jer.

Mana yang baik kekalkan mana yang prestasinya teruk kena buanglah dalam PRU14.

Tiada ulasan: