Nasihat Untuk Pembaca

"Jangan membaca blog ini untuk menafikan, mengelirukan atau mempercayai dan menerima bulat, atau mencari buah perbualan dan perbincangan, tetapi bacalah untuk menimbang dan menilai"
(Deliver, be fair, be clean and be transparent and the rakyat will vote for you)

Sabtu, 10 Mac 2012

Tengku Lan Berundur ?

Umno Jerantut menyerahkan kepada Badan Perhubungan Umno Pahang berhubung hasrat Ahli Parlimen Jerantut Tan Sri Tengku Azlan Sultan Abu Bakar yang mahu berundur pada pilihan raya umum ke-13 nanti.

Timbalan Ketua Umno Jerantut Datuk Wan Amizan Wan Abdul Razak juga meminta semua pihak terutamanya di bahagian berkenaan, agar tidak membuat sebarang spekulasi berhubung hasrat Tengku Azlan itu.

"Selama tiga penggal sebagai Ketua Umno Bahagian Jerantut, Tengku Azlan merupakan pemimpin yang cukup berjasa terhadap Umno di Jerantut.

"Umno di sini menganggap beliau sebagai tokoh perpaduan setelah mengambil ahli tugas sebagai Ketua Umno di sini yang berupaya menjernihkan kembali hubungan di kalangan ahli Umno yang pernah berpecah dan berpuak-puak sebelum ini," katanya kepada pemberita, dekat Jerantut.

Tengku Azlan merupakan Anggota Parlimen Jerantut sejak tiga penggal lepas dan dalam pilihan raya umum 2008 beliau berjaya mengekalkan kerusi itu selepas menewaskan calon PAS Dr Hamzah Jaaffar dengan majoriti 1,946 undi.

- Bernama

Tiada ulasan: